На підставі Закону про захист прав споживачів та Постанови Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р (додаток №3 - перелік товарів) вся парфюмерно-косметична продукція входить до переліку товарів належної якості, які не можуть бути повернуті в магазин будь-то онлайн або оффлайн.

В разі відмови від товару належної якості, яка мала місце при отриманні товару у відділенні Нової пошти або у присутності кур'єра, Покупець має право повернути товар Продавцю. В такому випадку Покупець має право одержати назад кошти, сплачені за товар, за вирахуванням транспортних витрат. 

Продавець вживає всіх заходів для забезпечення максимально надійного пакування замовлення. При отриманні замовлення, Покупець оглядає отримані товари на предмет пошкоджень. Якщо в процесі транспортування пакунок було пошкоджено перевізником, Покупець не приймає доставку по причині пошкодження та невідкладно повідомляє про це Продавця. В такому випадку Покупець має право одержати назад кошти, сплачені за товар, і не оплачує транспортні витрати. Претензії у зв’язку з пошкодженням товару після його одержання не приймаються.